Cuba Series Baru Family Mart ❤

Game Yang popular dahulu T_T

     Dulu kalau balik sekolah mesti buka laptop cepat-cepat sebab nak jumpa kawan dalam game. Dulu , semua nya bermula dari game lepastu mula add kawan di facebook. Instagram dgn Whatsapp pada waktu tu tak femes lagi. Yang paling aku ingat lagi zaman Wechat.

Ni list game yang femes pada waktu aku sekolah dulu

1. S.D.O ( Super Dancer Online)





Ni game awal-awal aku main dulu, banyak duit yang aku labur dulu sebab nak beli baju dalam game sanggup simpan duit. HAhaha

2. M.A.T (Mission Against Terror)





memang semua game aku keluar untuk beli barang , macam game ni kalau nak kuat kita kena beli weapon yang mahal, lagi mahal lagi kuat. 


3. Blackshot

Kalau main MAT mesti main blackshot juga bezanya mat dgn blackshot ni, aku rasa blackshot lebih adil berbanding mat. Kalau korang ada skill korang takyahh topup pun tak pe

.
4. DOta 2





    Ni game last aku main, lepastu aku dah stop. Ni la punca aku tak belajar waktu SPM dulu hahhaha. dah la tak belajar duit banyak habis kat sini. Aku suka semua game yang aku main sebab kita boleh bercakap dengan team kita sendiri, selain tu boleh improve kita punya bahasa english. Bak kata orang "belajar english lagi banyak dari game berbanding kat sekolah". Lepas game ni update n makin mengarut aku stop main lagipun dah nak SPm masa tu. Banyak kenangan aku kat game-game ni 😁








Comments