Cuba Series Baru Family Mart ❤

SUSHI KING PROMOSI DONBURI

     
    Hi macam yang semua tahu, harini dah start PKPB di seluruh kawasan selangor, KL dan putrajaya. So, semalam saya decide nak pergi sushi king sebelum PKPB start. hehehe 😁


okay dalam entry kali ini saya nak beritahu yang korang boleh dapat harga donburi 2 untuk RM20. MURAHHH kann?! untuk pengetahuan korang, donburi ni range harga dia dalam RM13-RM16 satu bowl. Sebenarnya donburi ni nasi dalam mangkuk yang mengandungi ikan , ayam dan macam2 lagi.
ni lah donburi yang ada kat sushi kingg. antaranya, ayam daging dan udang




Antara promosi lain, korang boleh dapat harga bento RM25 untuk 2. kebiasaanya harga bento ni rm19 untuk 1. Menu bento korang boleh cari di website sushi king.

Promosi ni hanya boleh didapati di shopee ya. korang kena beli voucher lepastu boleh tunjuk dekat pekerja sushi king. nanti mereka akan minta code
korang boleh dapat ka promosi ni sementara masih ada ya

ni contoh saya punya voucher :)

korang boleh pilih mana 2 daripada bonduri tu, macam saya, saya pilih ayamn dengan udang. Perisa ayam lagi sedap sebab yang udang rasa dia kering sikit.So, korang boleh pilih mana2 yang korang suka.
Tadaaa~ ni lah bonduri.

Okay lah, itu je untuk entry kali nii. itadakimass ~ :)








Comments

  1. First reader di sini. Semuanya mantepsss sekali. Kawaiii auni-chan

    ReplyDelete
  2. Lupa nak tanya. Is the voucher available and can be redeem at any sushi king outlet?

    ReplyDelete

Post a Comment