Cuba Series Baru Family Mart ❤

First Time Bawa Kereta

     Semua orang mesti teruja bila dapat lesen kereta kan?? Macam tu juga lah aku. Lepas je lulus JPJ aku tunggu dalam masa seminggu untuk tunggu lesen P siap. Lepas je lesen P aku siap, aku cakap kat ayah aku nak bawa kereta, tapi mestilah dia tak bagi kan. Alasannya sebab aku masih baru. Tapi sampai bila aku nak reti bawa kerete kan? 

    

 

    Ni hadiah first kawan aku bagi, sampai sekarang aku lekat pada cermin kereta. Banyak juga pengalaman waktu aku mula-mula bawa kereta tu. Ada banyak yang aku langgar, dan banyak juga calar yang aku dah buat. hehehhe


    Dulu nak isi minyak pun aku tak reti tapi abang aku marah sebab sampai bila aku asik tak reti je. Sekarang semua aku dah reti.:) So, korang hati-hatilah ye kat jalan raya. AKu pun masih takut-takut lagi sampai sekarang.

Comments