Cuba Series Baru Family Mart ❤

My sKin care Routine ~~

 Hi, harini saya nak share my skin care routine..

muka tanpa make up

1. Cleansing oil 

Cleansing oil ni saya suka sngat sebab bau dia wangi berbanding dengan jenama safi busuk sedikit tapi kegunaan masih sama. Saya guna bila saya keluar pakai makeup dan untuk buang makeup.

2. Makeup remover

lepas guna cleansing oil, saya akan guna makeup remover untuk buang kotoran yang seperti mascara yang tidak tertanggal lagi.

3. Face Wash

After dan remove semua makeup, syaa guna cleanser dari Hada labo.

4. Toner & Serum


Sebenarnya kena guna serum dulu baru essence, tapi di sebab kan takde serum, saya terus je guna essence. Toner -> Serum -> Essence

Kalau waktu siang pula sebelum pakai make up saya akan pakai sun screen dahulu.
Saya suka guna sun screen dari biore.















Comments