Cuba Series Baru Family Mart ❤

Beli Voucher Dominos Di Shopeee??

Hai , haritu saya puasa lepastu tekak tiba-tiba rasa macam nak makan dominos. Kebetulan kat shopee pun tengah buat voucher 'Shocking Sale'. So, apa lagi, saya apa lagi, mestilah cepat-cepat beli.
Memang super murah kan, 1 large pizza + Chicken side dari rm59.90 boleh jadi rm24.90. tapi untuk promosi ini hanya untuk take away sahaja ya.
So, saya beli 2 voucher. 1 lagi untuk regular size. memang murah sangat.
gambar kat atas ni ialah harga sebelum. banyak sangat penjimatan yang kita dapat bukann? buat apa beli mahal-mahal kalau boleh dapat murah. cara nak guna voucher ni pulak, korang kena order melalui website dominos sendiri lepastu masukan voucher yang di beli. kod voucher boleh tengok di shopee.
Lepastu korang pilih masa untuk ambil pizza tersebut dan tunggu nombor bagi pesanan korang..
OKayyy korang, tu lah apa yang saya order.. Saya nasihatkan kalau nak beli korang tunggu shocking sale sebab harga nya lebih murah dari harga biasa.

Comments