Cuba Series Baru Family Mart ❤

CoolBlog timee~

Haritu ada nampak satu iklan coolblog ni kat instagram, nampak sedap sangat. Dulu zaman-zaman tealive belum buka selalu minum coolblog lepas balik sekolah . Tapi tempat tu dah tutup sekarang . Lepastu paling dekat nak minum coolblog pun kat Tesco Kuala Selangor je. Tapi sekarang kat Kuala Selangor pun dah tutup.
memnag menggoda sangat series coolblog kali ni. Lepastu, pada mingggu tu ada kenduri kat sungai besar. Saya pun cepat-cepat search kalau-kalau kat sungai besar ada lagi tak coolblog dan memang ada lagi. Happy sangat masa tu. Lepas kenduri saya pun cepat-cepat pergi untuk cuba series sawadee daripada coolblog.
Saya pilih, Oreo Thai tea sebab saya memang suka sangat oreo.
Kalau tengok pun dah nampak sedap kan apaa tah lagi rasa dia. Memang sedap sangat. Bagi saya rasa dia agak manis, bagi yang tak suka manis, mesti tak suka sangat tapi bagi saya okay je sebab bukan selalukan minumm manis-manis ni. Sekali sekala boleh lah.

Comments